اموزش های Minecraft-pocket Edition
اموزش های Minecraft-pocket Edition

اموزش های Minecraft-pocket Edition

MJA

چگونه از انترنت پول دربیاورم

خواندن این مطلب وقت چندانی از شما نمی گیرد در عوض شما رو با یک کار راحت و بدون هیچ سرمایه اولیه آشنا میکند.(کسب و کار اینترنتی با سایت های کلیکی)  

شما با رفتن به اینگونه سایت ها و با ثبت نام رایگان در آن عضو می شوید و در عوض آنها تبلیغاتی در پروفایل شما می گذارند و شما با دیدن این تبلیغات پول در می آورید.

در واقع این سایتها به عنوان بازاریاب اصلی شرکتهای تجاری تعهد تبلیغات اینگونه شرکتها را بر عهده دارند و شما با ثبت نام خود در این سیستمها می توانید با دیدن این تبلیغات تبلیغ این شرکتها را فقط با یک کلیک کردن انجام بدید و مقداری پول را که این سایتها از شرکتهای تجاری می گیرند نصیب خود بکنید.

طریقه کسب این پول های بدست آمده اینگونه است که به حساب بانکی شما که عضو شتاب است ریخته می شود.لازم به ذکر است که در ابتدا پول قابل توجهی کسب نخواهید کرد ولی به مرور زمان و با آشنا شدن با این سیستم و ثبت نام توی سایتهای متعدد دیگر و با معرفی دیگران و یا اجاره کردن افراد می توانید پول زیادی کسب کنید که در بهترین حالت شما را از  کار کردن در بیرون خانه کاملا بی نیاز میکند که البته بستگی به خود شما دارد که بخواهید چه مقدار وقت خود را صرف این کار بکنید.
شما با معرفی دیگران به این سایتها پور سانت میگیرید به این صورت که دیگران هر کلیک تبلیغاتی انجام بدهند درصدی به حساب شما واریز میشود.

این نکته مهم ضروری است که بگویم هیچ پولی از افرادی که از طرف شما ثبت نام میکنند کم نخواهد شد (حتی در اجاره کردن) بلکه این درصد پول از طرف سایت به حساب شما واریز می شود (برای اطمینان از این موضوع میتوانید به قوانین اینگونه سایتها مراجعه کنید)

هدف تبلیغ من همین نکته است که در ابتدا گفته شد این کار یک تجارت برد برد است که شما با معرفی من  عنوان معرف به من پورسانتی از طرف سایت(نه از پول کلیکهای شما) تعلق میگیرد و در عوض من شما را با یک کسب و کار راحت اینترنتی آشنا کردم و در آینده شما هم با معرفی کردن افراد دیگر از طرف سایت پول بیشتری دریافت خواهید کرد.

چند نکته برای اینکه کسب وکار شما از نظر قانونی و شرعی مشکلی نداشته باشد :

1- اغلب این سایتها دارای تاییدیه وزارت ارشاد هستند (البته طبق تبلیغات خودشان) پس با مطاله قوانین آنها کارهای خود را در چهارچوب قوانین آنها انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

2- شما با کلیک کردن روی تبلیغات می توانید آنها را نبینید ولی توصیه میکنم یک تاملی به این تبلیغات داشته باشید چون اولا شاید بدرد شما بخورند و ثانیا از نظر شرعی پولی را که بدست می آورید درست باشد.

3- اگر از طرف من با این سایتها آشنا شدید پس شرعا و قانون من معرف شما میباشم!

4.شما میتوانید لینک مخصوص زیرمجموع گیریه خود را درنظرات بگزاید و ما انرا تبلیغ میکنیم.

با تشکر ازشما دوست عزیز که حوصله به خرج دادید و انشاء اله به امید پول دار شدن شما
 سایت های کلیکی (PTC)را در زیر مشاهده کنید:


سایت تو باکس :                  ثبت نام

                                    پایان
نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 23:03 http://clashofhackclans.blogsky.com/

من تو این سایت ثبت نام کردم دوروز دارم میرم ۴۰۰ تکتومن دراودم تازه بدون زیر مجموع حالا فکر کنید ۱۰ زیرمجموع داشته باشم چقدر میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.